Sunday, September 19, 2010

Kajang

aku memang kene selalu balek kajang.

dah mak bapak aku maseh duk kat kajang kenelah aku balek kajang walau aku duk kat kl.

tapi yang aku tak tahan dengan kajang ni adalah die punye JAM.

serius! aku tak tahan beb! WTH!!

aku tau kat kl pun jam gak tapi yang pelik pekan koboi macam kajang pun boleh jam.

aku tak tau mana silapnya.

dengan bas2 sebesar alam duk kat depan kedai ali store tu.

aduh dengan trafik lite yang lama kat simpang empat berhampiran sate samuri.

belum lagi jam kat area cimb, plaza metro, czip lee (tempat aku selalu lepak dulu mase sekolah), taxi stand dll.

saket hati aku ni tiap kali nak turun kajang.

kalau dibuat tiba2 aku kene beli barang jangan harap lah aku nak redah kajang.

aku sanggup ikut highway pergi ke bandar baru bangi.
(hanya jika aku ada pilihan laen mase tu, tapi kalau dah terpakse nak buat mcm mane kan)

wahai mpkj, silalah buat sesuatu!!!

No comments: